19 декември 2009

За Капутин

Една неделна мрачна утрин,
събудих се нежничко посран.
До мен лежеше си Капутин,
а чаршафът бе набран.

Дупето болеше ме ужасно,
кръв в леглото си течеше,
картинката за миг ми стана ясна - 
на педерастия ми смърдеше.

Ръгнах нежно Капутин във ребрата,
да го питам дали ме е ебал,
но погледнах го между краката
и разбрах защо съм се посрал.

Обух гащичките бавно
и тръгнах към кафето,
но май ебането било е славно,
щот разцепил ми е той дупето.

И тъй тъжен си заминах
от извращение посърнал,
май жените току-що подминах,
към патките съм се повърнал.

Дълго следваше ме гонорея,
споменът остана си вовеки.
Любовта е трудна - серем аз връз нея,
и дупето боли ме,а китките са меки...


автор: Mr.Lovah Lovah

На Пушо Зехтинов 
и завършилите.

3 коментара:

Междувременно може да посетите и http://www.chlen69.hit.bg/ лумпени ;)