05 февруари 2009

С моите сополи по твоята глава

В час е доста скучно,но си знам - 
спасение ме чака в носеца ми голям,
защото там сред косъмчета вплени
стичат се щастливо сополчета зелени.

С пръст напипвам бързо материала
и го вадя  смело връз хартия бяла.
Ловко правя топчета скокливи,
с тях ще целя крантите драгливи.

Връз коя ли първа жертва беззащитна
с пръстче дълго топчето ще ритна?
"Коя ли да поеме сополивата атака?" -
като с механизъм мозъкът ми трака.

Но точно срещу мен погледът съзира
пача с дупе голямо и сърце ми спира.
Веднага се приготвям за начален взрив
и злобничко изпуквам показалеца си крив.

Стрелям бързо с елемент на изненада,
с поглед гаден гледам цифката как пада.
Снарядът за момент във въздуха увисва,
но скоро бзвъзвратно в гривата се плисва.

Крясъци обидни се чуват отдалече
и пачата проста към кенефа се завтече,
но аз невъзмутим в чина се взирам,
че втората граната вече моделирам...

автор: Черпалто

4 коментара:

  1. Житейският опит е голяма работа :D

    ОтговорИзтриване
  2. Това е просто уникално, няма второ такова стихотворение! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен15 март, 2009 21:10

    неее .. разби мее .. това е върховноо :D:D

    ОтговорИзтриване

Междувременно може да посетите и http://www.chlen69.hit.bg/ лумпени ;)