17 юни 2008

Ром и Кола

Сутрин,вечер бира пия.
Бира с водка и ракия.
Трудно влизам през вратата
без да спукам пак главата.

Мога аз да къркам вечно,
мога всичко щом е течно.
Мога даже без да ям
ден по ден да съм пиян.

Две бутилки ром и кола,
пак ще падна аз от стола.
Два домата хляб и сол,
пак ще тичам бос и гол.

Мъж във мене смело скача
щом на градус гледам мача.
нема ушев,нема фен,
гъз ти пак ще е червен.

Малко мозък във главата,
но спиртосана душата.
Кой кат мене пич голям?
Кой кат мен вечно пиян?

Две бутилки ром и кола,
пак ще падна аз от стола.
Два домата хляб и сол,
пак ще тичам бос и гол.

автори: Черпалто и Mr.Lovah Lovah

Забележка: Това произведение е използвано като текст на мега-хипер-супер-дупер-ултра великата пънк група 69.Членовете на групата бяха така добри да предоставят песента в .mp3 вариант.Приятно слушане ;)

2 коментара:

  1. ot kude moga da q izteglq?

    ОтговорИзтриване
  2. Временно (надявам се) дата.бг пак е сговнила цялата система,тъй че точенето оттам е невъзможно.Ето алтернативен ЛИНК ;) .

    ОтговорИзтриване

Междувременно може да посетите и http://www.chlen69.hit.bg/ лумпени ;)